Toimitusehdot 

Tilaajan ja maksajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tehdä tilauksen huoltajan kanssa. 

Maksutavat:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Jos tallennat tietosi, oston teko on seuraavalla kerralla vielä sujuvampaa. Lasku-vaihtoehto on vain erikseen sovituille jälleenmyyjäyritysasiakkaile ja laskuun lisätään 3,50 euron laskutuslisä. 

Toimitustavat 

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postin kirjelähetystä, yleensä Priority-kirje, suuremmille tilauksille tilauksille tarvittaessa XS-paketti. Jälleenmyyjien lähetykset lähetetään tarvittaessa pakettina. Paketin saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa lähimmästä postista. Pidätämme oikeuden päättää itse pakkaustavasta sekä postitustavasta. 

Toimituskulut 

Tuotteet postitetaan pääsääntöisesti ykkösluokan kirjeenä, jolloin on toimituskulut ovat 3,50 euroa. Suuremmille tilauksille sekä jälleenmyyjien tilauksille on Postista noudettava paketti-vaihtoehto (S- tai M-paketti, hinta 5,90 euroa), joista toimitetaan asiakkalle lähetystunnus, jolla voi seurata lähetystä. 

Myyntialue 

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Toimituksista ulkomaille voi tiedustella erikseen sähköpostilla (piaeliina@ gmail.com) 

Toimitusaika 

Pyrin toimittamaan tilaukset postiin 7 arkipäivän aikana. Posti toimittaa Priority-kirjelähetykset perille noin 2-4 arkipäivän kuluessa postituksesta. Ota huomioon, että sesonkiaikaan tilaukset saattavat tarvita pidemmän toimitusajan (äitienpäivä, isänpäivä, joulu, kevään valmistujaiset jne.). 

Tuotteen palautus tai vaihto 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa/vaihtaa tuote 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallisen tuotteen reklamointiaika tuotteen toimituksesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta pia.piaeliina @ gmail.com (poista välit osoitteesta) tai puhelimella numerosta 050 5707691. Meillä ei ole valmiiksi maksettua asiakaspalautussopimusta, emmekä lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Palautuskuluista vastaa asiakas. Palautuskulut ovat noin 1,80 

euroa kirjeenä riippuen tuotteen painosta. Palautettavan tuotteen on oltava, käyttämätön ja etiketti sekä pakkaus mukana ja tuote on pakattava niin ettei se vahingoitu palautuksen aikana. Jos palautettava tuote on käytetty, hyvityksessä arvioidaan arvon alennus. 

Peruuttamisoikeus Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). 

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. 

Peruuttamisen vaikutukset Jos peruutatte tämän sopimuksen kokonaisuudessaan, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset 

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan tuotteita ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. 

Force Majeure 

Piaeliina ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. 

Toiminta mahdollisessa riitatilanteessa 

Ensisijaisesti pyrimme toimimaan niin, ettei riitatilanteita syntyisi. Jos sellainen tilanne kuitenkin jostain syystä syntyy, mahdolliset erimielisyydet tulisi koittaa ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. 

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot 

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: 

– Sähköpostilla osoitteesta pia.piaeliina @ gmail.com (Poista välit osoitteesta) 

Mikä et saa vastausta viestiisi, tarkista varmuuden vuoksi roskapostisi, ettei vastaus ole jäänyt sinne. 

– Puhelimella numerosta 050 5707691 

– Yhteyshenkilö: Pia Lähteenmäki 

– Postiosoite: 

Piaeliina, Kenkimäentie 11, 38460 Sastamala 

– Verkkosivut: piaeliina.fi 

– Y-tunnus: 1773234-7 

Piaeliina pidättää itsellään oikeuden muuttaa koska tahansa sopimusehtoja, ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan velvollisuus on tutustua ennen tilauksen tekoa ehtoihin. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.